25.08.2017

Portfoolio – sisekommunikatsioon

Sisekommunikatsioon ja selle parendamiseks suunatud sündmused on vaieldamatult ettevõtte turundusplaanide üks tähtsamaid ja olulisemaid osasid. Me näeme, et panustades kollektiivi täieliku pühendumisega, muutuvad inimeste väärtushinnangud ettevõtte osas oluliselt positiivsemasse suunda.

Oluline on luua kollektiivile keskkond, mis väärtustab nende vajadusi ja soove. Iga ettevõtte kõige väärtuslikum müügimees on iga üksik ettevõtte töötaja, olenemata positsioonist ettevõtte struktuuris. Seepärast sisekommunikatsioon on ettevõtte tugev turundustööriist. Kaks märksõna, mida enamus kliendid on mitmel korral meie puhul välja toonud – personaalsus ja avatud suhtlus. Sel viisil kindlasti ka jätkame. Ka koostööpartnerid on öelnud, et teete asju ikka teisiti – lõbusalt, personaalselt ja eriliselt, ehk mitte tükitööna. Mõtleme kavad ja ülesehitused nii läbi, et ka endal oleks mõnus olla õhtujuht või projektijuht. Nii Taavil kui Lehol 10-aastane kogemus õhtujuhtimisega, näeme nüansse, mida tavaline projektijuht ilma vastava kogemuseta, ei näe.

Lae alla briif päringu koostamiseks või kirjuta meile lihtsas vormis info@frankevents.ee e-mailile.