25.08.2017

Turundusüritused – portfoolio

Turundusüritus on osa kindlast plaanist ja kirjeldab protsessi, mille käigus arendatakse välja tegevustik, eesmärgiga tutvustada uut teenust või toodet, ettevõtte uusi suundasid või personaalset kaasamist organisatsiooni arendamiseks.

Nii Eestis kui ka mujal maailmas on tooteid ja teenuseid lugematul hulgal. Kohati ületab pakkumine nõudluse ning see omakorda tekitab teadmatuse tarbijates. Seega tekib klientides küsimus, kust leida kõige suurema elamusväärtusega pakkumised mõistliku eelarve eest.  Mida aeg edasi seda keerulisemaks läheb turundajatel leidmaks viise kuidas maksimaalselt luua uusi kliendisuhteid, luua positiivne ettevõtte imago ning teenida usaldust kõikide klientide silmis. Tänapäeva tarbija soovib saada rohkem kui tavapärast müüki – talle on oluline personaalsus ja emotsioon ostu või teenuse soetamisel. Sündmuste korraldamine annab suurepärase ning kõige efektiivsema viisi kuidas bränd kokku viia potentsiaalse kliendiga. Sündmused annavad hea võimaluse mõistmaks ettevõtte fookust, plaane ning personaalsust. Virtuaalsed lahendused on tänapäeval küllaltki laialdase kasutuse leidnud, kuid otsest kontakti vajatakse veelgi rohkem. Turundussündmused peaksid leidma rakendust nii headel kui ka kindlasti halvematel aegadel. Omi kliente tuleb hoida ning väärtustada.

Lae alla briif päringu koostamiseks või kirjuta meile lihtsas vormis info@frankevents.ee e-mailile.

 

    Sample Text