Uudseks loovlahenduseks millistest allikatest ammutatakse ideid uuteks ja vahest ka utoopilisteks üritusteks? Lugesime hiljuti Andres Maimiku artiklit Turundajate Liidu lehel, mis kõnetas ka Franki meeskonda. Tekkis mitmeid mõtteid, mida teiega jagada.
Ürituste loovlahenduste loomisel, kui ulmeliseks ja utoopiliseks tasub minna?
See tihti oleneb kliendist. On ettevõtteid, kes lähevad kaasa kõikide pakutud ideedega. Olgu need siis tüüplahendused või täitsa Star Wars või futu-stiilis ulmelised ja fantaasiarikkad. Viimaste lahenduste ellu viimine paneb iga projektijuhi silma särama. Need on sellised erilised pärlid, mille ettevalmistuste pärast ollakse üleval ka öötundidel. Lihtsalt endal on liblikad kõhus. Seepärast soovitame tellijana kindlasti kuulata pakkuja ära kõik mõtted ning lastagi kogeda enda meeskonnal midagi tavatut ja uut.
Loomulikult jagub ka selliseid tellijaid, kes jäävad kindlaks enda iga-aastastele ja tüüpilistele üritustele. Meie ülesanne on siis nendesse üritustesse pakkuda midagi särtsakat, mis paneks osalejatel südame kiiremini põksuma ning tõstaks adrenaliinitaset. Alati oleme leidnud kodumaalt või lähiümbrusest mõne uue pärli.
Kust tulevad head ideed?
Ideesid ammutame väga erinevatest kohtadest – päevakajalised uudised, üritused, reisid, raamatud, filmid, trendid, reklaamid, poliitika, naljad jne. Igast valdkonnast on võimalik leida pärleid, mida saab üritusse sisse tuua.
Loovlahendusele mõeldes tuleb tihti mõelda fantaasia ning ulmemaailma. Vaadata erinevaid filme, videosid, lugeda artikleid ja raamatuid. Nagu Andres Maimik oma artiklis kirjutas “Loovus on oskus näha tavaliste asjade vahel ebatavalisi seoseid.”
Meie meeskond hoiab silma peal erinevate valdkondade (ürituste, dekoratsioonide, esinejate jne) lahendustel, et ikka ja jälle ideedega oma kliente üllatada. Meeldejäävamad lahendused on tulnud filmidest, igapäevaelust ja mõnest suurest festivalist. Üks fragment võib avada võrratu detailiderohke maailma. Hoitgem silmad ja kõrvad lahti! 😊
Mis jääb inimesele meelde?
See mis inimest päriselt kõnetab nii emotsionaalsel, intellektuaalsel ja füüsilisel tasandil. Ürituse kontseptsiooni kokku panemisel tuleb arvestada osalejate tausta ja üllatada neid erinevate nurkade alt, et kogetu puudutaks inimeste võimalikult palju erinevaid meeli. Hea muusika, toit, efektid ja esialgne üldpilt on need, mis inimestele meelde jäävad.
Lisaks kogu ürituse olemus ja selle sisu peab panema osaleja kaasa elama, mõtlema ja tegutsema. Kui meile etteantud ülesanne saab lahendatud ja veel nii, et hiljem on kõigil osalejatel karp lahti.
Meie üks asutajatest, Taavi lisab “Sisulise ürituse loomisel on hea, kui kliendil oleks ettenäidata mõni murekoht või problee, mida üritusega sooviks lahendada. Paljudest tagasisidedest ja kommentaaridest tehtud ürituste kohta leome välja, et murede lahendamine on Frank Eventsi trump ja arvestatav eelis uute tulijate seas. Neid viimaseid tuleb praegu juurde iga päev ning ampsavad turgu madala hinnaga.” Meie portfooliost leiab hulga tehtud töösid.
Siinkohal julgustame oma tänaseid ja tulevasi kliente ja koostööpartnereid mõtlema kõrgemalt, kaugemale ning olla julgem oma ürituste planeerimisel.