16.08.2017

Mida Frank teeb?

Olgu selleks suvepäevad, talvepäevad, motivatsiooniüritus, meeskonnakoolitus, jõulupidu, vastuvõtt, seminar, konverents või misiganes muu tähistamist vääriv üritus. Frank on üritusi korraldanud juba 10 aastat ja teenindatud kokku üle 400 rahuoleva kliendi. Franki inspireerib lennukas idee, uudsed lahendused ja see unustamatu sära, mis peale kordaläinud üritust kliendi silmest vastu vaatab.

Iga üritus saab alguse BRIIFIST ehk lähteülesandest. Selleks, et planeerida üritus, mis oleks kasulik kliendi ärile ja töökultuurile  on vaja teada üsna täpselt, mis on konkreetse planeeritava korraldatud viibimise eesmärk. Frank on oma kogemustele toetudes välja töötanud BRIIFIPÕHJAD. Ikka selleks, et kliendi elu lihtsamaks teha. Laadi briif alla, täida ära ja saada Frankile info@frankevents.ee. Vastame hiljemalt 24 tunni jooksul.

Sisekommunikatsiooni üritused on vaieldamatult ettevõtte turundusplaanide üks tähtsamaid ja olulisemaid osasid. Töötaja on ettevõtte parim visiitkaart. Seepärast on kollektiivile oluline luua keskkond, mis väärtustab nende vajadusi ja soove. See omakorda soosib töötaja lojaalsuse ja positiivse töösuhte tõusu.  Kaks märksõna, mida enamus kliendid on mitmel korral meie puhul välja toonud – personaalsus ja avatud suhtlus.  Lisaks oleme tagasisidet saanud, et teeme asju teisiti – lõbusalt, personaalselt ja eriliselt. Mitte tükitöö ja nö masstoodanguna. Ürituse ülesehitus on läbi mõeldud nii, et ka endal oleks mõnus olla õhtujuht või projektijuht. Taavil ja Lehol 10-aastane kogemus õhtujuhtimisega.

Vaata mõningaid portfoolio näiteid sisekommunikatsiooni valdkonnast siit.

Suvepäevad

Suurepärane võimalus hoida olemasolevaid ja luua uusi kliendisuhteid. Tegemist on valdkonnaga, kus kliendi  soov on näiteks tähistada ettevõtte juubelit, lanseerida suurelt toodet või teenust või mõne muu olulise ürtuse korraldamine.

Kliendiürituse paika panek on samm-sammuline tervik (loe kliendiürituse planeerimise nippe siit). Ürituse korraldamine saab alguse eesmärgi paika panemisest ja kuidas see reaalsuses uuelaadse ja värske ideena lahendada. Kuidas koostada briifi, kuidas moodustada meeskond ja leida õigeid koostööpartnereid, kuidas valida esinejaid ja sobivaid ruume. Samuti tuleb silmas pidada kvaliteetse heli, valguse ja pildi saamist, kuidas kujundada ruume ja mida arvestada toitlustamisel. Arvestama üritusel turvalisuse tagamisega. Kõik eelpool nimetatud detailid tuleb mahutada kliendiga kooskõlastatud eelarve piiridesse.

Vaata ka pidevalt täienevasse kliendisündmuste portfooliosse.

ürituste korraldamine, seminarid, konverentsid, helitehnika rent

Turundusürituse raames tutvustatakse uut teenust või toodet, ettevõtte uusi suundasid või klientide personaalset kaasamist. Tänasel kiiresti muutuval turundusmaastikul aitame ettevõtte juhtkonnal, turundus- ja müügimeeskonnal leida täiendavaid viise, kuidas luua uusi kvaliteetseid kliendisuhteid, positiivne ettevõtte imago (bränding) ning teenida usaldust kõikide olemasolevate klientide silmis. Ideaalis võiks kõike seda saada teostada ühe üritusega. EMORi uuringu põhjal oleme turunduses oma klientidele nr 1 strateegiline partner. Loe uuringu kokkuvõtet siit. 

Tänapäeva tarbija soovib saada rohkem kui tavapärast müüki – talle on oluline personaalsus ja emotsioon. Turundusüritus annab kliendile hea võimaluse mõistmaks ettevõtte fookust, plaane ning personaalsust. Turundusüritus, on ettevõtmine, mida tasub igal ettevõttel kas kord aastas või üle mõne aasta korraldada. Omi kliente tuleb hoida ning väärtustada ja uutele võimalikele klientidele tuleb silma paista.

Siit leiad mõned näited turundussündmuste portfooliost.

lansseerimine, ürituste korraldamine

Seminarid, konverentsid ja strateegiapäevad võivad olla lahendatud tavapärase olemusena. Meie kogemuse põhjal võime julgelt öelda, et üritusel osalejatele jääb rohkem detaile meelde läbi erilahenduste, praktiliste workshoppide või töötubade stiilis lahendustega. Seepärast selliste õppeürituste korraldamisel pakume põnevaid täisteenuslahendusi alates eelarve püstitamisest, kontseptsioonikavandi koostamisest kuni lõpplahenduseni välja (vt täispikka loetelu allpool).

Eduka ürituse taga on tohutul hulgal pisidetaile. Mida professionaalsemalt on detailid läbi mõeldud, seda kvaliteetsem on ettevõtmine ja lõpptulemus. Loe siit nippe, kuidas korraldada üks edukas konverents ja strateegiapäev. 

Vastavalt kliendi vajadustele pakume konverentsikorralduse täisteenust või üksiklahendusi. 

Projektijuhtimine:

* eelarve koostamine ja järgimine;
* hangete vormistamine ja sobilike partnerite kaasamine;
* toimumiskoha leidmine ja vajalike kokkulepete tegemine;
* kodulehekülje loomine ja sealse info haldamine;
* sündmuse turundustegevused, suhtekorraldus, infomaterjalid ja meediasuhtlus;
* konverentsi sekretariaat ja infolaud;
* osalejate registreerimise organiseerimine (e-posti baasil või online vormiga);
* vajalike transpordi lahenduste (lennu-, laeva- või bussipiletite, transfeeride) leidmine;
* majutuskohtade broneerimine;
* toitlustuse korraldamine;
* sponsorluspakettide koostamine ja võimalike toetajate leidmine.

Konverentsi tehniline teostus:
* konverentsitehnika ja erinevad visuaalsed vahendid;
* video ja fotograaf;
* sünkroontõlke teenus;
* online (live stream) ülekanded;
* wifi tagamine osalejatele.

Meelelahutuslik programm:
* meelelahutusliku programmi loomine;
* pidulike gala õhtusöökide ja vastuvõttude korraldamine;
* põnevate kohalike ekskursioonide korraldamine ja läbiviimine.

Heli- ja valgustehnika olemasolu ning kasutamine sündmuste korraldamisel on hädavajalik, seda nii päevasel ja ka õhtusel üritusel. Suudame pakkuda lahendusi, mis sobivad just sellesse keskkonda, mille olete valinud. Suur osa ruumidest on erilise tehnilise eripärasusega. Parima lahenduse saamiseks kaasame tehnilise produktsiooni planeerimise protsessi valdkonna spetsialistid. Suudame pakkuda uusi lahendusi ning luua kaasaegseid ja osalejaid ahhetamapanevaid kontseptsioone. 

Videomapping, tehnillised ülekanded (otsepildid, livestreaming), liikuvad kujundid ja kvaliteetne helitehnika on märksõnad, mille najal annab sündmuse korraldamisel mitmes suunas varieeruda ja eristuda.

Mõned näited leiad meie portfooliost.

Seiklusturism on viimastel muutunud üha populaarsemaks. Selle alla võib lugeda näiteks matkamist mägedes, suurlinnade külastamist või näiteks ATV`de safaril osalemist. Oleme seiklusturismi olemust põiminud ettevõtete suvepäevadesse ja meeskonnaüritustesse. 

Seiklusturism sobib hästi, kui soovitakse uusi kogemusi ja elamusi, tahetakse proovile panna enda või meeskonna võimeid.  Juba nimetus eeldab seda, et pelgalt liblikate püüdmisega pole tegu vaid mingil määral nõuab see üldist füüsilist pingutust.  Igale teekonnale kaastatakse kvalifitseeritud matkajuhid, kes räägivad lähemalt Eesti loodusest ning lisavad tegevustesse väheke vürtsi.

Miks on looduses viibimine kasulik? Loe lähemalt siit.