Suvepäevad, talvepäevad, motivatsiooniüritus, turundusüritus, meeskonnakoolitus, jõulupidu, vastuvõtt, seminar, konverents või misiganes muu tähistamist vääriv üritus – me teeme selle ära!
Ürituste korraldamine on meie igapäevatöö. Franki inspireerib lennukas idee, uudsed lahendused ja see unustamatu sära, mis peale üritust kliendi silmest vastu vaatab. Oleme teenindanud üle 400 kliendi.
.. ehk lähteülesandest. Selleks, et planeerida korralikku ja sisukat üritust on vaja teada üsna täpselt, mis on konkreetse planeeritava korraldatud ürituse eesmärk. Frank on oma kogemustele toetudes välja töötanud BRIIFIPÕHJAD. Lae briif alla, täida ära ja saada Frankile info@frankevents.ee. Vastame hiljemalt 24 tunni jooksul.
Ettevõtte siseüritused (suvepäevad, talvepäevad, jõulupeod, sünnipäevad jne) on vaieldamatult ettevõtte kommunikatsiooniplaani üks olulisemaid osasid. Töötaja on ettevõtte parim visiitkaart. Seepärast on kollektiivile oluline luua keskkond, mis väärtustab nende vajadusi ja soove. Frank Events korraldatud siseürituste puhul välja toonud kaks põhilist märksõna – personaalsus ja avatud suhtlus. Kõige selle juures teeme asju lõbusalt ja eriliselt, samas professionaalselt. Iga ürituse ülesehitus on läbi mõeldud nii, et kliendi soovid ja siseürituse eesmärgid saaksid täidetud, samas ka endal oleks mõnus olla projektijuht. Frank meeskonnas on pika kogemusega õhtujuhid Taavi ja Leho. Hakkajat õhtujuhti Assot kiidetakse tema aktiivsuse ja hääletämbri osas.
Turundusüritus on üritus, mille raames tutvustatakse uut teenust või toodet, ettevõtte uusi suundasid või klientide personaalset kaasamist. EMORi 2017. aasta uuringu põhjal oleme turunduses oma klientidele nr 1 strateegiline partner. Aitame ettevõtte juhtkonnal, turundus- ja müügimeeskonnal leida täiendavaid viise, kuidas hoida olemasolevaid ja luua uusi kvaliteetseid kliendisuhteid. Ootamatu ja ahhetamapaneva brändingüritustega oleks hea eesmärk saada pilti ka laiemasse meeidasse. Seepärast soovitame turundusürituse läbiviimiseks kaasata oma valdkonna professionaale. Meie klientide toodete ja teenuste tarbijale on samuti olulinepersonaalsus ja emotsioon. Turundusüritus annab kliendile hea võimaluse mõistmaks ettevõtte fookust ja plaane. Turundusüritus, on ettevõtmine, mida tasub igal ettevõttel näiteks kord aastas korraldada. Olemasolevaid kliente tuleb hoida ja väärtustada ning uutele tuleb silma paista.
Seminarid, konverentsid ja strateegiapäevad võivad olla lahendatud tavapärase olemusena. Meie kogemuse põhjal võime julgelt öelda, et üritusel osalejatele jääb rohkem detaile meelde läbi erilahenduste, praktiliste workshoppide või töötubade stiilis lahendustega. Seepärast selliste õppeürituste korraldamisel pakume põnevaid täisteenuslahendusi alates eelarve püstitamisest, kontseptsioonikavandi koostamisest kuni lõpplahenduseni välja (vt täispikka loetelu allpool). Eduka ürituse taga on tohutul hulgal pisidetaile. Mida professionaalsemalt on detailid läbi mõeldud, seda kvaliteetsem on ettevõtmine ja lõpptulemus. Loe siit nippe, kuidas korraldada üks edukas konverents ja strateegiapäev.
Heli- ja valgustehnika olemasolu ning kasutamine ürituste korraldamisel on hädavajalik. Seda nii päevasel ja ka õhtusel üritusel. Suudame pakkuda standartseid ja erilahendusi, mis sobivad Sinu poolt valitud keskkonda. Suur osa ruumidest on erilise tehnilise eripärasusega. Heli- ja valgustehnika parima lahenduse saamiseks kaasame tehnilise produktsiooni planeerimise protsessi valdkonna spetsialistid. Suudame pakkuda uusi lahendusi ning luua kaasaegseid ja osalejaid ahhetamapanevaid kontseptsioone. Videomapping, tehnillised ülekanded (otsepildid, livestreaming), liikuvad kujundid ja kvaliteetne helitehnika on märksõnad, mille najal annab sündmuse korraldamisel mitmes suunas varieeruda ja eristuda.