Millist väärtust loovad üritusturundusagentuurid ettevõtetele?

24.09. 2025

Üritusturundus pole enam ammu lihtsalt „ilus sündmus“. Tänane ettevõte vajab partnerit, kes suudab toetada tööandjabrändi ja tõsta sisemist motivatsiooni.

Turundajate Liidu värske uuring “Turundusagentuuride positsiooni ja rahulolu” heidab valgust sellele, mida ettevõtted turundusagentuuridelt ootavad ja kuidas on need ootused ajas muutunud. Täna tutvustati agentuuridele antud uuringu tulemusi ning siia artiklisse koondasime kokku info, mis puudutab konkreetselt üritusturundusagentuure.

Miks kaasatakse üritusturundusagentuure?

Ettevõtted pöörduvad agentuuride poole eelkõige kahel põhjusel:

  • Ressursside ja oskuste puudus – kõike ei jõua ega oska ise teha.
  • Lai kogemus ja spetsialiseerumine – agentuurid toovad lauale teadmised, mida ettevõtte sees ei pruugi olla.

Agentuure ei nähta pelgalt lisatööjõuna, vaid strateegiliste partneritena, kes aitavad luua väärtust ja tuua värskeid vaatenurki.

Mis on kõige olulisem valiku juures?

Kui reklaamiagentuuride puhul räägitakse loovusest, siis üritusturunduses hindavad kliendid kõige kõrgemalt hoopis projektijuhtimise ja teostuse kvaliteeti.

  • Esikohal on varasem koostöökogemus ja usaldusväärsus – kord juba hästi toimiv koostöö on hindamatu väärtusega.
  • Teisel kohal täpne ja professionaalne elluviimine, mis on eriti oluline, sest sündmus on ajakriitiline ja nähtav.
  • Kolmandal kohal loovus ja värske ideekäsitlus, mis annab üritusele eristuvuse.

Millised agentuurid paistavad silma?

Meil on hea meel, et viimase 2 aasta jooksul on peamiseks koostööpartneriks valitud enim just Frank Events, mida peetakse usaldusväärseks ja paindlikuks partneriks. Üritusturunduse agentuuride seast paistavad silma ka Jolos, Orangetime ja Miltton Events.

Kuidas hinnatakse koostööd?

Uuringust selgus, et üritusturundusagentuurid on saanud viie turundusvaldkonna võrdluses keskmisest kõrgemaid hinnanguid. Kõige enam väärtustatakse:

  • Paindlikkust ja kliendikesksust (87% vastajatest ütles, et see vastas täielikult ootustele).
  • Tiimide koostöö ladusust – kliendi ja agentuuri „keemia“ on edu võti.
  • Projektijuhtimise ja teostuse kvaliteeti, mis tagab sündmuse professionaalse kulgemise.

Mida see tähendab personalijuhtidele ja ettevõtete esindajatele?

Kui plaanid sisekommunikatsiooniüritust, kliendipäeva või tööandjabrändi tugevdavat sündmust, tasub partneriks valida agentuur, kellel on:

  • tõestatud kogemus ja referentsid,
  • võimekus juhtida ja ellu viia keerulisi projekte,
  • paindlik ja kliendikeskne tiim,
  • ning lisaks sellele ka loovus, mis muudab ürituse meeldejäävaks.

Üritusturundusagentuur ei ole lihtsalt teenusepakkuja, vaid strateegiline meeskonnakaaslane, kes aitab saavutada ettevõtte suuremaid eesmärke. Võta ühendust info@frankevents.ee, kui soovid abilist antud eesmärkide täitmisel.

Uuringu “Turundusagentuuride positsiooni ja rahulolu” tellijaks TULI (Turundajate Liit) ning teostajaks Rait Faktum.



Küsi pakkumist