Koolituspäeva eesmärgiks oli aidata leida uusi ideid ja efektiivseid töövahendeid, et läheneval kevad-suvehooajal korraldada selliseid sündmusi, mis oma atraktiivsusega silma paistavad ja turunduseesmärke saavutada aitavad.Tore ja informatiivne päev oli mõeldud turundusjuhtidele ja –spetsialistidele, samuti sekretäridele-juhiabidele, kelle tööülesandeks on sündmuste, kliendiürituste, sisekommunikatsiooni jms. planeerimine ja korraldamine. Koolituspäeval osalesid 12 sündmusturunduse tipptegijat Eestist, kes andsid edasi oma parimad praktikad ja ajakohaseimad teadmisi.Acer Eventsi esindas koolituspäeval Leho Luukas, kelle teemaks oli “Kuidas mõõta sündmusturunduse tulemuslikkust?”Koolitus toimus Euroopa hotellis.Tutvu Leho esitlusega siit.
12. märtsil toimus koolituspäev teemal "Sündmusturunduse ideid kevadeks ja suveks"
30.03. 2015