Suvepäevade korraldamine

12.02
2018

Olgu temaatikaks “Sinu kolleeg kõlab tuttavalt” või Siili õppus pehmemas versioonis, kõik on teostatav!

Suvepäevad on ideaalne projekt erinevate sisekommunikatsiooni eesmärkide elluviimiseks. Kord aastas soovitame kindlasti ettevõttega korraldada mõni üritus (populaarseimad on suvepäevad), et kohale tulnud kolleegid saaksid väljaspool tavapärast keskkonda lõõgastuda, nautida, sportida või lihtsalt mõnusalt aega veeta.

Suvepäevi tasub planeerima hakata kuskil aasta ette. Eriti kui kollektiiv ületab 100 inimese piire. Paljud atraktiivsed turismikeskused broneeritakse tihtipeale aasta ette. Hilisemal planeerimisel võib juhtuda, et soovitud kohta on valitud kuupäevadel juba kinni. Hea suvepäevade algus hakkab täpse plaani kokkupanekust.

Suvepäevi (ettevõtte siseüritus) on üldjuhul kahte tüüpi:

1) aktiivsed suvepäevad – programm koosneb erinevatest aktiivsetest tegevustest (mitte alati täielikult sportlikud), õhtul kindlasti ka meelelahutuslik programm erinevate tunnustamistega jne;

2) kollektiivne seminarivormis infopäev – programm on ülesehitatud näiteks koolitustele (siinkohal ka meeskonnakoolitusele), aruteludele, eesmärkide püstitamisteks, uute võimaluste ja sihtide presenteerimisteks jne.

Loomulikult on võimalik erinevaid tegevusi mõistlikkuse piirides ühendada. Siinkohal tuleks soovid (briif) koos üritusturundusagentuuriga paberile saada.

Frank`i puhul on suvepäevad on alati väga erinevate lähenemistega vaatevinklist tehtud. Keskendutakse soovidele, eripäradele ja ettevõtte võimalustele. Kindlasti tuleb hoida kõik inimesed tegevustes, kus keegi ei tunneks piinlikust mõnda ülesannet täites. Detaile, mida jälgida, on palju ning me suudame need kindlasti välja tuua!

 

Kirjuta allpool olevas vormis Frankile ja räägime täpsemalt Sulle vajalikust lahendusest.