Frank Eventsi tiimiga liitus praktikaks Arabella Järvet – turundushuviline ja Estonian Business Schooli mõjuettevõtluse eriala tudeng. Tema praktika keskendus eelkõige sisuloomele ja turundusele, kuid lisaks sellele sai ta väärtusliku kogemuse, kuidas toimub firmaürituste korraldamine ning konverentside planeerimine Frank Eventsi meeskonnas. Allpool jagab ta enda kogemust.
Firmaüritused, konverentsid ja kaadrid kulisside tagant
Praktikaperioodil sain osa mitmest Frank Eventsi korraldatud üritusest. Minu peamine ülesanne oli jäädvustada sündmusi nii fotode kui ka videotena ning panna need hiljem kokku sisukateks ja meeleolukateks videoteks sotsiaalmeedia jaoks. Ükski üritus polnud kunagi teisega sarnane, mis tegi töö huvitavaks ja õpetlikuks. Igal korral nägin, kui palju läbimõeldud detaile ja tiimitööd on vaja, et firmaürituste korraldamine õnnestuks.
Eriti meeldejäävaks kujunes minu jaoks osalemine Latitude59 konverentsil, mille toimumisse Frank Events taaskord panustas. Sain seal filmida sisu Frank Eventsi Instagrami jaoks ja teha ka kahepäevase takeover’i Franki storydes. See andis mulle hea võimaluse kogeda suuremahulise konverentsi korraldust. Lisaks on sisuloomes tähtis panna tähele erilisi lahendusi või olukordi ning neid jäädvustada. Latitude59 konverentsil sellega raskusi polnud, sest kõik oli eriline ning vägagi jäädvustamist vääriv.
Kuidas sünnivad elamust pakkuvad firmaüritused tiimitöö ja detailitäpsuse abil?
Frank Eventsis töötamine andis mulle täiesti uue arusaama sellest, mida tähendab päriselt professionaalne ürituste korraldamine. Väikeses, kuid väga kokkuhoidvas tiimis oli iga liikme panus oluline. Kui ideid jäi väheks või oli vaja kiiret lahendust, hakati koos arutama – mõnikord sündis just mõnest spontaansest mõttest see “vau”-element, mis sündmusele erilise näo andis. Minu jaoks oli silmapaistev see, kui palju Frank Eventsi tiim pingutas selle nimel, et iga üritus ei oleks lihtsalt “korras ja tehtud”, vaid täpselt kliendi ootustele vastav või veel parem ning annaks kogejatele hea emotsiooni.
Nägin kõrvalt ka seda, kuidas toimus koostöö erinevate partneritega. Kontoris käisid uued potentsiaalsed partnerid, näiteks Booze Mule ja Kokteilid.ee, kes tutvustasid oma teenuseid ja võimalikke koostööformaate firmaürituste korraldamisel.
Miks mina Frank Eventsi oma firmaüritusega usaldaksin
Pärast mitme kuu pikkust kogemust Frankis võin öelda, et nemad ei tee lihtsalt üritusi – nad päriselt loovad elamusi. Alates ideede genereerimisest kuni lõpplahenduseni on tunda siirast pühendumust ja hoolivust iga detaili vastu. Näiteks jäi mulle hästi meelde, kuidas kontoris arutleti fotoboksi paigutamise üle – mitte lihtsalt “kas ja kuhu see panna”, vaid pigem: “Mis oleks hea lause või slogan, mis sinna külge panna?”. See näitab, et ükski element ei ole pelgalt vormitäide, vaid igal detailil on tähendus ja eesmärk. Just see tekitab tunde, et neile võib rahuliku südamega oma firmaürituste korraldamise usaldada.