Olgu temaatikaks “Sinu kolleeg kõlab tuttavalt” või Siili õppus pehmemas versioonis, kõik on teostatav!
Suvepäevad on ideaalne projekt erinevate sisekommunikatsiooni eesmärkide elluviimiseks. Kord aastas soovitame kindlasti ettevõttega korraldada mõni üritus (populaarseimad on suvepäevad), et kohale tulnud kolleegid saaksid väljaspool tavapärast keskkonda lõõgastuda, nautida, sportida või lihtsalt mõnusalt aega veeta.
Suvepäevi tasub planeerima hakata kuskil aasta ette, eriti kui kollektiivis on üle 100 inimese. Paljud atraktiivsed turismikeskused broneeritakse tihtipeale aasta ette ning hilisemal planeerimisel võib juhtuda, et soovitud koht on valitud kuupäevadel juba kinni. Hea suvepäevade algus hakkab täpse plaani kokkupanekust.
Suvepäevi (ettevõtte siseüritus) on üldjuhul kahte tüüpi:
1) aktiivsed suvepäevad – programm koosneb erinevatest aktiivsetest tegevustest (mitte alati täielikult sportlikud), õhtul kindlasti ka meelelahutuslik programm erinevate tunnustamistega jne;
2) kollektiivne seminarivormis infopäev – programm on ülesehitatud näiteks koolitustele (siinkohal ka meeskonnakoolitusele), aruteludele, eesmärkide püstitamisteks, uute võimaluste ja sihtide presenteerimisteks jne.
Kuid loomulikult on võimalik neid kahte sorti tegevusi omavahel põimida selliselt, et kõigi jaoks oleks sündmus meeldejääv. Frankil on pikk kogemus suvepäevade korraldamisega ning oskab alati arvestada sellega, et kõigile oleks tegevust, kus ei tunneks piinlikkust mõnda ülesannet täites. Detaile, mida jälgida, on palju ning koos suudame need kindlasti välja tuua!
Kirjuta allpool olevas vormis Frankile ja räägime täpsemalt Sulle vajalikust lahendusest.