01.02.2018

4 nippi inimeste kaasamiseks üritusele

1. Hoia sündmuse täpne asukoht ja sisu saladuses

Ürituse korraldajana on Sinu ülesanne tekitada inimestes soov tulevast sündmusest osa võtta. Üheks mooduseks on teatada inimestele valitud kuupäev ja kellaaeg, kuid ülejäänud jätta üllatuseks. See tekitab inimestes uudishimu ning ootusärevust. Selle nipi täitmisel tuleb kindlasti järgida ka nippi nr 2.

2. Hoia kutsutud inimesi huvitavas infoväljas

Anna töötajatele samm sammu haaval välja huvitavaid infokilde, mis neid on ootamas, kui nad sündmusel osalevad. Pildid, videod, teemakohased ristsõnad, naljad, müsteeriumid jne. Kõik see tekitab inimestes suuremat ootusärevust, elevust ning suurendab soovi osaleda sündmusel. Miks mitte sellist toredat lähenemist proovida juba selle aastal suvepävadel?

3. Üllata töötajaid nende töökohtadel

Jäta toredaid märkeid töölaudadele, kohvinurka, auto esiklaasi kojamehe vahele. Üllatusmomente võib teha ka suuremalt. Miks mitte tööle saabujaid tervitada mõne vinge flashmob-iga või ootamatu kontsertiga. Loovusel ja leidlikkusel selles osas ei ole piire. Suvepäevad on üritus, mida ettevõtte pea iga töötaja ootab.

4. Küsi sümboolne osalemistasu

Osalemistasu ära maksmisega inimesed kinnitavad ka endile, et nad on selle kuupäeva antud ürituseks ära broneerinud. Eriti oluline oleks seda küsida juhul, kui on tulemas suvepäevad perekondadega ning kaaslastega. Sümboolse tasu küsimine on tänapäeval juba küllaltki levinud ja aksepteeritav ning motiveerib olema kohusetundlikum.

Selline põhjalik ettevalmistus vajab üritusturundajalt ja ettevõtte poolselt kontaktilt natukene rohkem pingutust ja etteplaneerimist, kuid kinnitame, et see on seda väärt. Näha inimeste üllatunud nägusid ja emotsioone. Kõige enam kinnitab selline planeeritud tegevus töötajatele, et tööandja tõeliselt väärtustab neid ettevõttes ja hoolib nendest ka töövälisel ajal. Rõõmus ja rahulolev töötaja on ettevõttele kõige kasumlikum visiitkaart. Lisaks annavad sellised tegevused ettevõttele (brändile) väärtuslikuma kuvandi terves valdkonnas.>

Kui Sul tekkis mõte, et võiksime koos välja mõelda nutika lahenduse ka Sinu ettevõttele, siis kirjuta Frankile!


Veel huvitavat lugemist sarnasel teemal

suvepaevad

Suvepäevade planeerimise 8 lihtsat sammu.  Suvepäevade planeerimine on asi, millega tuleb alustada üsnagi varakult. Populaarseimad suvepäevade kohad, bändid, õhtujuhid ja aktiviteetide pakkujad broneeritakse ära varakult.
Kuidas säästa enda aega ja närve? Või kuidas jõuda just nende õigete ideedeni? Loe lähemalt siit