01.02.2018

4 nippi osalejate kaasamiseks suvepäevadele

Suvepäevad on suurepärane koht ettevõtte eritaseme töötajatel vabas õhkkonnas suhelda ja samal ajal mitte mõelda kiirete tööülesannete lahendamisele. Ettevõtte juhid on nõus suvepäevade toimumisse üldiselt panustama. Samas oodatakse siis, et sellesse tegevusse investeerimisel on ka osalejaid piisavalt. Kui osalejaid on eeldatust vähem, siis vaadatakse altkulmu ettevõtte sisese projektijuhi otsa. Anname siinkohal mõned head moodused, kuidas töötajates tekitada huvi ja suvepäevad õnnestuvad paremini.

1. Hoia sündmuse täpne asukoht ja sisu saladuses

Korraldajana on Sinu ülesanne tekitada soov eesolevast sündmusest kindlasti osa võtta. Üheks mooduseks on teatada inimestele sündmuse kuupäev ja kellaaeg, kuid ülejäänud jätta üllatuseks. See tekitab inimestes uudishimu ning ootusärevust.

2. Hoia kutsutud inimesi huvitavas infoväljas

Anna töötajatele samm sammu haaval välja huvitavaid infokilde, mis neid on ootamas, kui nad sündmusel osalevad. Pildid, videod, teemakohased ristsõnad, naljad, müsteeriumid jne. Kõik see tekitab inimestes suuremat ootusärevust, elevust ning suurendab soovi osaleda sündmusel.

3. Üllata töötajaid nende töökohtadel

Jäta toredaid märkeid töölaudadele, kohvinurka, auto esiklaasi kojamehe vahele. Üllatusmomente võib teha ka suuremalt. Miks mitte tööle saabujaid tervitada mõne vinge flashmob-iga või ootamatu kontsertiga. Loovusel ja leidlikkusel selles osas ei ole piire.

4. Küsi sümboolne osalemistasu

Eriti oluline oleks seda küsida juhul, kui on tulemas suvepäevad perekondadega ning kaaslastega. Sümboolse tasu küsimine on tänapäeval juba küllaltki levinud ja aksepteeritav ning motiveerib olema kohusetundlikum.

Selline põhjalik ettevalmistus vajab üritusturundajalt ja ettevõtte poolselt kontaktilt natukene rohkem pingutust ja etteplaneerimist, kuid kinnitame, et see on seda väärt. Näha inimeste üllatunud nägusid ja emotsioone. Kõige enam kinnitab selline planeeritud tegevus töötajatele, et tööandja tõeliselt väärtustab neid ettevõttes ja hoolib nendest ka töövälisel ajal. Rõõmus ja rahulolev töötaja on ettevõttele kõige kasumlikum visiitkaart. Lisaks annavad sellised tegevused ettevõttele (brändile) väärtuslikuma kuvandi terves valdkonnas.>

Kui Sul tekkis mõte, et võiksime koos välja mõelda nutika lahenduse ka Sinu ettevõttele, siis kirjuta Frankile!