fbpx

“Tööl töötame, puhkusel puhkame, peol pidutseme!” Leho Luukas

09.11. 2020

Oleme varasemalt Lehoga ka tuttavaks saanud. Loe, kuidas Leho jõudis üritusturunduseni siit. Nüüd vaatame veel lähemalt, kes Leho on ja mis teda motiveerib.

Vingeks alguseks nimeta üks imelik, põnev või naljakas fakt enda kohta, mida võibolla enamus inimesi ei tea, aga mida oled nõus jagama. 

Ma naudin ise millegi ehitamist. Olgu selleks terass, lapsele mängumaja või siis disainvalgusti seinal.

Kuidas näeb välja sinu argipäev?

Iga päev on eriline 😊 Aga argipäeva mõistet on meie valdkonna puhul raske kirjeldada, sest see töö on väga vaheldusrikas. Kohtumine paljude inimestega, ideekoosolekud ja üritused. Tuleb muidugi osata ka seda, et kui on töö, siis on tööaeg ja puhkehetkel tuleb puhata!

Miks sa teed seda, mida sa teed?

Päris üheselt on sellele raske vasta. Kõige lihtsam oleks võib-olla öelda, et mulle lihtsalt meeldib valdkond. Aga tegelikkuses on muidugi selle taga palju muud – inimesed, kes sind inspireerivad. See energia, mis sa ise igasse projekti paned ning sealt vastu saad. See kokkuvõttes annab sulle nii palju tagasi. “I love when the plan comes together.”

Leho Luukas, Frank Events

Kirjelda ühte ägedat üritust 90 tähemärgiga.

Tunne, et tahad siin päriselt ka olla ning parim tagasiside tuleb inimeste silmist ja emotsioonidest!!!

Mis on sinu suurim saavutus seoses ürituste planeerimise, korraldamise ja läbiviimisega?

Suurima saavutusena võiks lugeda seda, et oleme koos Taaviga suutnud uskuda endasse piisavalt palju tehes seda, mida me täna teeme. Samuti ka kõik need suurepärased inimesed, kes on täna Frank Eventsi ja 360 KRAADI tiimis!

Mis on viimane situatsioon, millele tagasimõeldes oled palju õppinud?

See võib-olla aasta 2020 üleüldse. Ehk see kuidas sul peab alati olema ka plaan B ja C.  Kui veel Jaanuaris pannes paika 2020 aasta eesmärke ning ootusi oli kõik ilus. Siis märtsi lõpus ja aprillis tuli kiiresti kohaneda. Nii sündisidki virtuaalpeod ja valmis 360 KRAADI e-pood.

Oled viimasel ajal kokku puutunud erinevas suuruses avamis- ja tänuüritustega. Mis teeb ühest avaüritusest erilise ja silmapaistva sündmuse, mida kajastavad ka mitmed meediakanalid?

Eelkõige sõnum, mida soovitakse selle üritusega öelda. Tihtipeale ei ole vaja suurt pauku ja tulevärki vaid piisab ka hästi läbimõeldud sisust, mis meelitab kohale publiku.

Midas sa teeksid, kui sul kaob pikaks perioodiks ära elekter ja internet?

Võimalusel läheksin Hiiumaale suvilasse ja veedaks seal aega koos oma perega ning laeks akusid. Hiiumaaga on mul üldse selline eriline side, et see on koht, kus ma saan ennast täiesti välja lülitada muust maailmast ja probleemidest. Enamus kordadel kui sinna lähen, siis telefon võib ära ununeda kapi peale ning arvuti teen lahti alles siis kui tõesti on hädavajalik.

Kes on sulle eeskujuks?

Inimesed, kes päriselt teevad midagi ära sõltumatta valdkonnast. On inspireeriv lugeda edulugusid, kuidas väikestest ettevõtmistest saavad suured teod. Väga inspireerivad on veel need lood, kus 10 korda proovitakse ja 11. korral alles õnnestub.

Kust ammutad peamiselt inspiratsiooni üritustele uute lahenduste, kohtade, teemade ja esinejate jaoks?

Eks palju aitab täna meid internet ja ka see, et inimestega koostööd tehes need sünnivad. Parim tagasiside kliendi käest on see, et kuidas te selle peale tulite – me pole ealeski osanud nii mõelda. 😊

 

 

 

 



Küsi pakkumist