Iga klient ja üritus on oma lahenduste poolest unikaalne. Seda tuleb täheldada ka planeerides ürituse turvalisust. Kliendi ja üritusturnudusettevõtte koostööna on oluline käia läbi ürituse kava ning näha ette võimalikke riskikohti. Vajadusel tuleb kaaluda ka ürituse kindlustamist.
Meie oleme varasemalt kindlustanud üritusi case by case ja seda tulenevalt ürituse sisust, tegevustest ning kliendi soovist. On ka projekte, kus kindlustamine on lausa kohustuslik (riigihanked nt). Ürituse kindlustamine on sarnane nagu eluaseme või vara kindlustamine. Keegi ei looda, et midagi kunagi üldse juhtub. Võimalik, et 99% kordadest ei juhtugi. Aga kui see 1% saab tõeks, siis ei ole vaja sellega riskida ning ootamatult suuri kulutusi endale ja kliendile tekitada. Seepärast tasub kindlustamist alati kaaluda.
Leho käis Äripäeva raadios rääkimas ürituste kindlustamisest ning sügis-talve planeeritavatest tegevustest seoses COVID-19 kartuste ja ohtudega. Tasub kindlasti kuulata, sest õnnetus tõesti kahjuks ei hüüa tulles.
Kuula raadiosaadet siit.
“Meeskonnatöö ja üritused” saatesari on Äripäeva eetris kord kuus, iga kuu kolmandal teisipäeval kell 10.00 ning hiljem järelkuulatav Äripäeva keskkonnas.