Anvol OÜ

nov-dets
2019
Korralda NERF püsside jõulueelseks promoks erinevates ostukeskustes neli suurt turniiri.
Turundusüritused

Tulemus

Hea toote promo sihtrühmale. Iga järgneva turniiri üritusega oli osalejaid rohkem. Sotsiaalmeedias levis info hästi. Lisaks sai ettevõte hea pildimaterjali, mida tulevikus oma erinevate reklaamide tarbeks kasutada.

ca 450
noort täpsuslaskjat

Lahendus

Kokku organiseerisime 3 NERF turniiripäeva kolmes erinevad ostukeskuses – Ülemiste Keskuses, Tartu Lõunakeskuses ja Rocca al Mares. Kõikide turniiride infolevikuks tegime Facebookis eraldi üritused ning levitasime neid sihitult erinevates gruppides, noortekeskuste ja huvikoolide lehtedel jne. Laiahaardelisema leviku andis ürituse sihitud reklaamimine. Kohapeal ürituse lived ja postitused päeva kokkuvõttega.

Eesmärgiks oli läbi mängulise tegevuse tutvustada lastele ja lapsevanematele NERF erineva võimsusega püsse. Soov oli tekitada huvi NERF püsside vastu, et nii mõnigi laps sooviks seda endale jõuludeks.

Turniiriks seati üles vastavas ostukeskuses suur täpsuslaskmise rada, mida osalejad pidid läbima. Eelkõige luges täpsus, mitte kiirus. Parimate punktiskooridega osalejad said auhinnaks erinevaid NERF püsse. Lisaks said lapsed aja peale lahti võtta ja kokku panna NERF püssi. Nii selgus ka kiireim nobenäpp.