Anvol OÜ

nov-dets
2019
Turundusüritused

Tulemus

Hea toote promo sihtrühmale. Aktiivne osalemine üritustel. Iga järgneva turniiri üritusega oli osalejaid rohkem. Sotsiaalmeedias levis info hästi. Lisaks sai ettevõte hea pildimaterjali, mida tulevikus oma erinevate reklaamide tarbeks kasutada.

Lahendus

Kokku organiseerisime 3 NERF turniiripäeva kolmes erinevad ostukeskuses – Ülemiste Keskuses, Tartu Lõunakeskuses ja Rocca al Mares. Kõikide turniiride infolevikuks tegime Facebookis aktiivset info levitamist sihtrühmale.

Eesmärgiks oli läbi mängulise tegevuse tutvustada lastele ja lapsevanematele NERF erineva võimsusega püsse. Soov oli tekitada huvi NERF püsside vastu, et nii mõnigi laps sooviks seda endale jõuludeks. Kokkuvõttes hästi korraldatud turniirid, millel oli suur huvi võistluse vastu.