fbpx

Kliendiürituste kuldreeglid: kuidas tugevdada suhteid ja luua uusi

13.12. 2021

Murrame ikka ja jälle pead selle üle, kuidas paremini ning ägedamate lahendustega oma klientidele meelde jääda. Kord aasta jooksul (võimalusel tihedamini) tasub planeerida üks sisukas kliendipäev, kus kontakt kliendiga saab olla personaalsem ja tulemuslikum kui mõnel suurel valdkonna messil. Kohale tulevad just need inimesed, keda sina kutsud ja soovid ning kvaliteetse kontakti saavutamise tõenäoses on tunduvalt suurem.

Miks aga korraldada kliendiüritusi? Kindlasti on see hea koht, kus tuua esile oma ettevõtmise viimase aja suurimaid saavutusi või tutvustada uusi tooteid ehk teha väga hästi sihitud müügitööd. Samas on see ka hea viis mõnusalt vabas õhkkonnas klientide ja partneritega lihtsalt suhelda. Kui soovida suuremat kliendiüritust, siis miks mitte kutsuda üritusele ka kõiki potentsiaalseid kliente. Lisaks on meeldejääva tehnilise produktsiooniga võimalik luua unustamatuid hetki. Vaata videot Magnetic MRO angaari avamisest, Ülemiste City uue brändi avalikustamisest või Emajõe raudteesilla sarikapeo suurejoonelisest kliendi- ja turundusüritusest.

 

Kuidas korraldada selline kliendiüritus, mille toimumist ootad pikisilmi? Mis on see erilisus, mis osalejatel silmad särama lööb?

Eks paljugi oleneb varasemast kliendisuhtluse sügavusest ja koostööst. Kui oled kliendiürituste korraldamisega alles alustamas, siis esialgu võib olla inimesi raskem kohale saada, kuid kõik oleneb all kirjeldatud punktidest. Ja nagu iga asjaga on oluline järjepidevus. Kui olete otsustanud hakata kliendiüritusi korraldama, siis võiks seda teha perioodiliselt, et kliendid teaksid ka juba oma kalendris aega varakult planeerida.

  1. Asukoht – iga uudne koht paneb rahva liikuma. Olgu selleks mõni vana või uus hoone, mets, laev, konteiner jne. Võimalusi on täpselt nii palju kui sina oled valmis väljaspool kasti mõtlema.
  2. Sisu – kliendiüritus ei saa olla puhtalt fun. Alati peab olema sisu. Kaasa üritusele veel olulisi koostööpartnereid, külalisi teistest riikidest. Korralda mõned väiksemad workshop stiilis gruppide kohtumised. Need töötavad alati ning väiksemates gruppides on inimesed altimad esinejalt küsima teema kohta lisaks. Tihti tekivad sisulised arutelud, mis võivad viia uute kokkupuudete, ideede ning tulemusteni.
    • õppeüritus – ürituse fookuseks on anda edasi „kuidas teha“ ja “miks teha” teadmisi. Sarnasel üritusel hea kasutada enda tooteid-teenuseid, spetsialiste, koostööpartnereid ja jagada kliendikogemusi.
    • töötubadega kliendiüritus – see on samm edasi eelmises punktis kirjeldatule. Nüüd saavad osalejad ise käed külge panna. Läbi isetegemise jääb üritus inimesele veelgi enam meelde.
    • heategevusüritus – selliste ürituste korraldamine peab olema eesmärgipäraselt ja professionaalselt lahendatud. Inimestele meeldib head teha.  Heategevusüritust saab läbi viia igal aastaajal. Oluline on detailselt läbi mõelda ürituse eesmärk ja valida heategevussuund nii, et see oleks hingelähedane ja läheks kokku Sinu, klientide ja töötajate väärtushinnangutega.
    • VIP üritus – osalemine VIP üritusel kõnetab kõiki. Oluline on siis, et ka sisu ja asukoht oleks tõeliselt VIP-id. Alati ei pea lendama võtmeklientidega teisele poole maakera. Eestis on võimalusi täpselt nii palju kui sina ja su ürituste korralduse partner suudate mõelda.
  3. Kutse – raba inimesi juba esimesest sammust. Eelkirjeldatud punktid on väga olulised, kuid klient reageerib kutsele, mis teistest eristub. Olgu selleks kulleriga paberkutse, videokutse, virtuaalne lahendus või hoopis midagi muud. Kutse nimel tasub pingutada!

    Levira-jõulupidu-FrankEvents (1)

     

    Kliendiüritus võib olla ka seotud turundusüritustega, või osaks ettevõtte siseüritustel

    Tekkis mõtteid kliendiürituse korraldamiseks? Täida SIIN ära kontaktivorm ja võtame Sinuga hiljemalt 12h pärast ühendust, et leppida kokku tasuta konsultatsioon.

     

    Veel huvitavat lugemist:

    Frank Events kutsub sõbrad Kohvipausile.

    7 sammu suvepäevade planeerimise tegemiseks

    Küsi pakkumist